یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ /
142245
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۰۶

نمایندگان مجلس کمک به دولت را در چارچوب‌های قانونی وظیفه خود می‌دانند

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس گفت: فرارسیدن ماه پربرکت ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان را تبریک عرض می‌کنم. آغاز هفته وحدت را تبریک می‌گویم. امروز غزه پایتخت قلب مسلمانان جهان است. آرمان اصلی اهل تسنن و تشیع و فرق اسلامی متوقف ساختن طولانی ترین نسل کشی […]



به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس گفت: فرارسیدن ماه پربرکت ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان را تبریک عرض می‌کنم. آغاز هفته وحدت را تبریک می‌گویم. امروز غزه پایتخت قلب مسلمانان جهان است. آرمان اصلی اهل تسنن و تشیع و فرق اسلامی متوقف ساختن طولانی ترین نسل کشی تاریخ بشر توسط رژیم صهیونسیتی است. وحدت مسلمانان بر سر آزادسازی قدس شریف خواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان کمک به دولت را در چهارچوب های قانونی وظیفه خود می‌دانند که در رای اعتماد به کابینه خود را نشان داد. موفقیت دولت موفقیت مجلس و کشور خواهد بود. انتصاب‌های رده میانی دولت نیز باید مطابق وفاق صورت گیرد. مجلس نیز در کمیسیون های تخصصی بر حسن اجرای قوانین موضوعه و انتصاب اشخاص نظارت خواهد کرد. امیدواریم مدیرانی متعهد، متشخص و مومن به انقلاب انتخاب شوند.
قالیباف تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر حکمرانی قانومند در فضای مجازی، شورای عالی فضای مجازی و هیأت دولت باید نقشه راهی در این زمینه مشخص کنند و لایحه های مورد نظر خود را سریعا به مجلس ارسال کنند.
رئیس مجلس گفت: پرتاب ماهواره چمران یک و قرار گرفتن در مدار زمین را به مجاهدان وزارت دفاع، نیروهای مسلح و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم. همچنین افتخار آفرینی تیم پارالمپیک ایران و تیم والیبال نشسته ایران و رکوردشکنی خانم ساره جوانمردی را تبریک عرض می‌کنم.
ادامه دارد…

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 142245 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]