شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
141966
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

۶ بنا و مستحدثات غیرمجاز در شهرستان آمل تخریب شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از تخریب ۶ بنا و مستحدثات غیرمجاز در شهرستان آمل و آزادسازی بیش از ۲ هزارمتر از اراضی کشاورزی خبر داد.



به گزارش ایلنا، محمد طالبی با بیان اینکه ۶ بنا و مستحدثات غیرمجاز در شهرستان آمل  تخریب شد، افزود: در قالب ۴ فقره ماده ۳ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با اجرای دستور قضایی و تخریب ۶ بنا و مستحدثات غیرمجاز در بخش امام‌زاده عبدالله شهرستان آمل حدود ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع از این اراضی آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب آمل تصریح کرد: با همراهی عوامل نیروی انتظامی پاسگاه آغوزبن و حضور در روستای تلیران اقدام به تخریب مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب روستا شد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی شهرستان آمل در راستای حمایت از تولید و حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با جدیت با متخلفان برخورد می‌کند بر این اساس لازم است افراد، قبل از هرگونه احداث بنا یا تغییر کاربری نسبت به دریافت مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح اقدام کنند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141966 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]