یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ /
142059
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

واکنش نماینده خمین به پیشنهاد پزشکیان درباره تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح پیشنهاد تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی از سوی رئیس‌جمهوری در جریان سفر به عراق بیان کرد: تحقق این پیشنهاد نقطه عطفی در زمینه افزایش اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی جهت مقابله با شیطنت‌هایی است که استعمار، استکبار و اسرائیل غاصب انجام می‌دهند.



محمد بیات نماینده مردم خمین و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری به عراق به عنوان نخستین مقصد سفرهای خارجی گفت: با توجه به اینکه عراق کشوری اسلامی است، انتخاب خوبی بود که از سوی رئیس جمهوری به عنوان نخستین مقصد سفرهای خارجی انتخاب شد.

وی افزود: رئیس جمهوری در جریان این سفر خواستار حرکت به سمت برداشتن مرزهای کشورهای اسلامی همانند تجربه اتحادیه اروپا و تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی شد که تحقق این پیشنهاد نقطه عطفی در زمینه افزایش اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی جهت مقابله با شیطنت‌هایی است که استعمار، استکبار و اسرائیل غاصب انجام می‌دهند.

این نماینده مجلس درباره دستاوردهای این سفر نیز اظهار کرد: مهمترین دستاورد این سفر افزایش اتحاد و انسجام دو کشور همسایه و همچنین اعلام بود که برای جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات بین‌المللی کشورهای اسلامی در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 142059 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]