شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
141948
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۳

کنعانی: صادرکنندگان بمب‌های ۲ هزار پوندی چطور به خود حق تحریم می‌دهند؟

«مقامات کشورهای صادر کننده تسلیحات مرگبار به رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ‌کانادا و استرالیا باید به افکار عمومی جهان در خصوص تصاویر وحشتناک اردوگاه “المواصی” در ‎خان‌یونس پس از بمباران توسط رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.»



سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به کشورهای غربی نوشت: صادر کنندگان جنگ‌افزار، موشک و بمب‌های ممنوعه و دو هزار پوندی به رژیم صهیونیستی چگونه به خود حق می‌دهند ایران را با ادعاهای پوچ و بی‌اساس فروش موشک مورد تحریم قرار دهند؟!
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس نوشت:
صادر کنندگان جنگ‌افزار، موشک و بمب‌های ممنوعه و دو هزار پوندی به رژیم صهیونیستی که مناطق شهری، منازل و اردوگاه‌های اسکان آوارگان فلسطینی در ‎غزه و کرانه غربی را مورد حمله قرار می‌دهد، چگونه به خود حق می‌دهند ایران را با ادعاهای پوچ و بی‌اساس فروش موشک مورد تحریم قرار دهند؟!
مقامات کشورهای صادر کننده تسلیحات مرگبار به رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و استرالیا باید به افکار عمومی جهان در خصوص تصاویر وحشتناک اردوگاه «المواصی» در ‎خان‌یونس پس از بمباران توسط رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.
نفاق و دروغگویی را کنار بگذارید.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141948 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]