شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
141950
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۴

نخست‌وزیر عراق: هیچ‌کس حق ندارد از خاک عراق برای حمله به ایران استفاده کند

«ما هرگونه حمله به ایران از خاک عراق را رد می‌کنیم و اجازه هیچگونه تهدید یا تجاوزی را که از خاک ما علیه ایران آغاز شود، نخواهیم داد. با رئیس جمهور ایران درباره اهمیت ثبات در منطقه که توسط دشمن صهیونیستی تهدید می‌شود، گفتگو کردیم و بر مخالفت خود با گسترش دامنه درگیری و نقض حاکمیت کشور‌ها و ضرورت ایفای نقش جامعه جهانی تاکید کردیم.»



نخست وزیر عراق در کنفرانس مطبوعاتی با پزشکیان تأکید کرد که بغداد اجازه هیچگونه تهدید یا تجاوزی را که از خاک ما علیه ایران آغاز شود، نخواهد داد.
به گزارش انتخاب، نخست وزیر عراق در این کنفرانس خبری گفت: مشارکت‌های ایران با کشورهای منطقه در ثبات منطقه‌ای نقش دارد. موضع ما در قبال تجاوز اسرائیل به غزه روشن است و ما نقض حاکمیت کشورها را رد می‌کنیم.
وی افزود: ما هرگونه حمله به ایران از خاک عراق را رد می‌کنیم و اجازه هیچگونه تهدید یا تجاوزی را که از خاک ما علیه ایران آغاز شود، نخواهیم داد.
این مقام ارشد دولت عراق ادامه داد: با رئیس جمهور ایران درباره اهمیت ثبات در منطقه که توسط دشمن صهیونیستی تهدید می‌شود، گفتگو کردیم و بر مخالفت خود با گسترش دامنه درگیری و نقض حاکمیت کشورها و ضرورت ایفای نقش جامعه جهانی تاکید کردیم.
نخست وزیر عراق همچنین گفت: به هیچ گروهی اجازه نخواهیم داد که تجاوزی فراملی علیه ایران انجام دهد. ما با گسترش دامنه درگیری در منطقه و نقض حاکمیت کشورها مخالفیم.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141950 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]