یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ /
141974
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی از چالش‌های زیست محیطی کشور ارائه می‌کند

بر اساس دستورکار هفته جاری کمیسیون کشاورزی مجلس رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گزارش خود را در خصوص چالش‌های زیست محیطی کشور، برنامه های سازمان را با توجه به تکالیف مندرج در قانون برنامه هفتم پیشرفت و عملکرد قانون بودجه سال ۱۴۰۳ آن سازمان ارائه می‌کند.



به گزارش ایلنا، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه ۲۵ و سه شنبه ۲۷ شهریورماه نشست برگزار می‌کند.

در جلسه روز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن ادامه بررسی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی؛ طرح استفساریه جزء (۱) بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ بررسی می‌شود.

گفتنی است در نشست روز (سه شنبه ۲۷ شهریورماه) معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی در خصوص چالش‌های زیست محیطی کشور، برنامه های سازمان با توجه به تکالیف مندرج در قانون برنامه هفتم پیشرفت و عملکرد قانون بودجه سال ۱۴۰۳ آن سازمان ارائه می‌کند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141974 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]