یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ /
142057
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

شرح ویژگی سامانه‌های موشکی راداری پهپادی پدافند هوایی ارتش

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی سامانه‌های موشکی راداری پهپادی خود را مجهز به سامانه‌های اپتیک پسیو و غیرفعال کرده که هم توسط دشمن کشف نشود و در عین حال بتواند دشمن را کشف کند؛ یقینا این اقتدار به راحتی بدست نیامده است.



به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در جمع فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو اظهار داشت: امروز طراحی و توسعه سامانه های مرتبط با علوم پدافندی به بازدارندگی پنهان و آشکار در برابر کشورهایی منجر شده که در برابر ایران ادعای قدرت طلبی دارند.

وی با بیان این‌که «ناخواسته وارد دفاع هوایی شدیم و امروز در این حوزه دارای قدرت هستیم»، گفت: در شرایط تحریم و تهدید از سوی دشمنان، خوش درخشیدیدم و همزمان از تحقیق، توسعه، تولید و تهدید نیز غافل نشدیم. امروز پدافند هوایی سامانه های موشکی راداری پهپادی خود را مجهز به سامانه های اپتیک پسیو وغیر فعال کرده که هم توسط دشمن کشف نشود و در عین حال بتواند دشمن را کشف کند؛ یقینا این اقتدار به راحتی بدست نیامده است.

وی تاکید کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی)، امروز تفکر شب حمله‌ای در مجموعه پدافند حاکم است و مرزبانان آسمان ایران به بهترین شکل ممکن آماده دفاع از مرزهای هوایی کشورمان هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به این‌که پدافند ارتش با بهره گیری از سامانه‌های دفاعی هوشمند نوع و چگونگی تهدیدات را شناسایی و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با ذکاوت به مقتضای تهدیدات، بهترین مدل دفاع را بکار می‌گیرد،خاطرنشان کرد: اقتدار امروز پدافند مرهون خون ۲۵۰ هزار شهیدی است که از بزرگترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند و ما باید امروز پاسدار خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 142057 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]