جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ /
141688
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۱۰

گلایه بدون تعارف منتجب‌نیا از پزشکیان و عارف

منتجب‌نیا با اشاره به اینکه آیا مرادوات و تعاملات دولت با نهادهای سیاسی و حاکمیت می‌تواند الگویی از یک اصلاح‌طلبی جدید باشد، گفت: «اگر به معنای تسلیم و وادادگی نباشد، اگر به معنای زیر پا گذاشتن استقلال و اراده و مسئولیت خودش نباشد، خیلی خوب است.»



رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، بیان کرد: کسی که اصلاحات را قبول ندارد، کسی که سال‌های سال است به اصلاح‌طلبان ظلم می‌کند و مخالف اصلاحات است، همین آقایان بار‌ها گفتند؛ «آخرین میخ تابوت اصلاح‌طلبی است نه اصلاح‌طلبان، اصلاح‌طلبی در این کشور کوبیده شد، پایان عمر اصلاح‌طلبی است.» با اصلاح‌طلبی مخالف هستند نه با ما اصلاح‌طلب.
به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: این‌ها با تفکر اصلاح‌طلبی مخالف بودند، حال آنان را که تعدادی‌شان از جبهه پایداری هستند یا اصلاً معلوم نیست با انقلاب چه رابطه‌ای دارند، بیاوریم و به آن‌ها میدان بدهیم که وزیر یا استاندار شوند، این کار درستی نیست. من از جناب آقای پزشکیان و همین طور از همراهان ایشان خیلی گله‌مند هستم.
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به حضور عارف در جایگاه معاون اولی خاطر نشان کرد: ما امید داشتیم که جناب آقای عارف که این مسئله را کنترل کنند و جلوی این حرکت را بگیرند، امیدواریم بزرگان نظام هم اجازه ندهند که به بهانه تفاهم، وحدت و وفاق یک بلبشویی در دولت و در مسئولیت‌ها ایجاد شود. بالأخره اکثریت مردم رأی به اصلاح‌طلبی دادند و دولت اصلاح‌طلبی است، اصلاح‌طلبان باید باشند تا اصلاح طلبی را اجرا کنند. مخالف اصلاحات نمی‌تواند اصلاح‌طلبی را اجرا کند. باید کسانی باشند که اصلاح‌طلبان معتدل، خط امامی، درون نظامی باشند و فکر اصلاحات را قبول داشته باشند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه آیا مرادوات و تعاملات دولت با نهاد‌های سیاسی و حاکمیت می‌تواند الگویی از یک اصلاح‌طلبی جدید باشد؛ گفت: اگر به معنای تسلیم و وادادگی نباشد، اگر به معنای زیر پا گذاشتن استقلال و اراده و مسئولیت خودش نباشد، خیلی خوب است. تفاهم میان مسئولان نظام در رده‌های مختلف لازم است، اما اگر تسلیم محض شود و بگود هر چه شما بفرمایید مقبول است، این حرف درستی نیست. نه کسی از مقامات چنین انتظاری دارد، نه ما باید چنین روشی داشته باشیم. باید تفاهم، همکاری و همفکری را خود را از تسلیم و وادادگی جدا کنیم.
وی ادامه داد: هیچ‌کس انتظار ندارد رئیس جمهوری که مردم و مسئولان این همه زحمت کشیدند و انتخابات برگزار شده است، آن وقت نسبت به چهار نفر بچه‌های نهاد یا برخی از مقامات، بگوید شما هر چه دستور دادید آن عمل شود. خیر! توافق و تفاهم غیر از تسلیم و وادادگی است.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141688 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]