جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ /
141684
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

شهادت ۳ نفر از نیرو‌های مرزبانی در حادثه تروریستی در شهرستان میرجاوه

دادستان مرکز استان سیستان‌و‌بلوچستان از تیراندازی تعدادی از افراد ناشناس مسلح در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه به سمت نیرو‌های مرزبانی خبر داد.



به گزارش ایلنا، شمس‌آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: عصر امروز پنجشنبه در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیرو‌های مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن، تیراندازی کردند.

وی افزود: در این حادثه تروریستی ۳ نفر از نیرو‌های مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.

در این حادثه امیر ابراهیم‌زاده، پارسا سوزنی و محمدامین نارویی به شهادت رسیدند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141684 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]