جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ /
141812
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

سردار رادان: امسال ۲ میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه از کشور اخراج می‌شوند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به گزارش سردار رادان فرمانده فراجا گفت که سردار رادان بیان داشت که برنامه‌ای برای اخراج ۲ میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه از کشور در سال جاری وجود دارد.



به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفر نظارتی این کمیسیون به استان کرمان گفت: این جلسه با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و تعدادی از مدیران و معاونان ایشان از جمله فرمانده مرزبانی و مسئولانی استان کرمان در استانداری کرمان برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه سردار رادان نکاتی بیان کرد از جمله اینکه مرز مقوله جدی است و هر چقدر در آن هزینه کنیم درآمد خواهد داشت و اینکه پلیس حرکت شتابانی به سمت هوشمند شدن دارد. همچنین اشاره‌ای به اقدامات پلیس داشت که نمونه استفاده از پابندهای الکترونیکی برای سارقان حرفه ای است.

رضایی اضافه کرد: سردار رادان بیان داشت که به حداقل رساندن خروج زائران اربعین در کشور موجب رضایت زائران شده بود. همچنین ۲۸ درصد وقوع سرقت در کشور کم شده و کشف سرقت نیز ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: سردار رادان بیان داشت که برنامه داریم که امسال دو میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه از کشور اخراج شوند. همچنین تاکید داشتند که باید قوانین در حوزه مرز اصلاح شود.

رضایی با اشاره به گزارش سردار گودرزی فرمانده مرزبانی گفت: سردار گودرزی بیان کرد حدود ۹۶ درصد از مرزهای کشور توسط مرزبانی حراست می شود و از ابتدای امسال ۷۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه از کشور اخراج شده‌اند.

وی با بیان اینکه سردار ساجدی معاون عملیات فراجا گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرد، افزود: اقای عزیزی رییس کمیسیون نیز تاکید داشت که ما نیازمند تصمیمات هوشمندانه و فوری برای تامین امنیت مردم هستیم و در این باره همه دستگاه ها از جمله مجلس برای تامین امنیت کمک کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی با اشاره به طرح دغدغه‌های اعضای کمیسیون در این جلسه گفت: صبح امروز نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بازدیدی از پایگاه هوانیروز ارتش در کرمان داشته و نشستی با فرماندهان این پایگاه برگزار شد. جانشین قرارگاه جنوب شرق کشور و فرمانده پایگاه هوانیروز ارتش در کشور گزارشی از فعالیت‌ها، اقدامات و چالش ها و فرصت‌های حوزه ماموریتی و کاری خود ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141812 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]