شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
141860
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

واکنش وزیر دفاع به حمله تروریستی در میرجاوه/ بی‌هیچ مماشات و مسامحه‌ای به شدت برخورد خواهیم کرد

امیر نصیرزاده در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه توسط اشرار مسلحِ گروهک تروریستی، پیام تسلیت صادر کرد و اظهار داشت: با عاملان و آمران آن بی‌هیچ مماشات و مسامحه‌ای به شدت برخورد خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت چند تن از مرزداران فرماندهی انتظامی را در حادثه تروریستی میرجاوه تسلیت گفته و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با عاملان و آمران آن بی‌هیچ مماشات و مسامحه‌ای به شدت برخورد خواهد کرد.

بنابر گزارش تسنیم، در پیام امیر نصیرزاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان غیور و شجاع فرماندهی انتظامی که در منطقه مرزی میرجاوه مشغول دفاع از آب و خاک این سرزمین بودند بار دیگر موجی از تاثر به وجود آورد و ملت غیور ایران را داغدار کرد.

دست جنایتکار استکبار و صهیونیست جهانی این بار نیز از آستین گروهک‌های بزدل تکفیری و عناصر شرور و خودفروخته تروریستی خارج گردید و باعث تحمیل اندوهی بر دل مردم صبور و شریف‌مان گردید.

اینجانب ضمن تسلیت ضایعه اخیر به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همرزمان این شهدای گرانقدر در فرماندهی انتظامی و همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان اعلام می‌دارم جمهوری اسلامی ایران با عاملان و آمران آن بی‌هیچ مماشات و مسامحه‌ای به شدت برخورد خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

۲۹۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141860 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]