چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140592
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۱۱

دیدار معاون قضایی دادگستری تهران با اصحاب چند پرونده کثیر الشاکی

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در دفتر اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین و اصحاب چند پرونده کثیر الشاکی ملاقات کرد.



به گزارش ایلنا، کوروش زارعی با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان از جمله اصحاب چند پرونده کثیرالشاکی در استان تهران به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول در این باره گفت: طبق برنامه ریزی قبلی و پیرو تاکیدات رئیس کل دادگستری استان تهرن مبنی بر پاسخگویی مردم و برای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا مبنی بر ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان قضایی ضمن حضور در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین و اصحاب پرونده‌های کثیرالشاکی و عادی ملاقات کرده و با دریافت درخواست‌های متقاضیان نسبت به بررسی لازم و ارائه راهکارهای قانونی در قالب ارشاد قضایی اقدام شد که درباره برخی درخواست‌ها نیز دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: ازجمله موضوعات این پرونده‌ها مرتبط با پیگیری پرونده‌های مفاسد اقتصادی، کلاهبرداری، تعاونی‌های مسکن، شرکت‌های صنایع غذایی و چندین پرونده مرتبط با اشخاص حقوقی و برخی موضوعات نیز مرتبط با پرونده‌های شخصی افراد بود.

معاون قضایی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری استان است که در راستای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد توجه و تاکید قرار گرفته و به طور مستمر فعالیت‌هایی در این زمینه انجام می‌شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140592 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]