چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140640
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۳۹

رییس جدید شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شد

به گزارش مشرق، پیش از این «شهرام دبیری» رییس شورای عالی استان ها بود که به تازگی به سمت معاون امور مجلس رییس‌جمهور منصوب شد. رییس شورای عالی استان های کشور و در حاشیه سی و دومین اجلاس این شورا گفت: طرح ۲ فوریتی هفت ساله شدن شوراهای اسلامی دوره ششم در این اجلاس تصویب […]



به گزارش مشرق، پیش از این «شهرام دبیری» رییس شورای عالی استان ها بود که به تازگی به سمت معاون امور مجلس رییس‌جمهور منصوب شد.
رییس شورای عالی استان های کشور و در حاشیه سی و دومین اجلاس این شورا گفت: طرح ۲ فوریتی هفت ساله شدن شوراهای اسلامی دوره ششم در این اجلاس تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
حاجی بلگو افزود: این طرح چندی پیش در شورای اسلامی استان خراسان رضوی و شورای اسلامی استان سمنان تصویب و به شورای عالی استان‌ها ارسال شده بود، در جلسه امروز نیز همکاران با ارسال ۲ فوریتی این طرح به مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.
وی بیان کرد: این طرح پیشنهادی با توجه به اصلاح ماده ۲۲ قانون انتخابات ریاست جمهوری با هدف کاهش هزینه ها و وقت انجام شده است.
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: بنده پیشنهاد دادم، در صورتی که طرح هفت ساله شدن دوره ششم شوراها قطعی شود و در مجلس شورای اسلامی رای بیاورد، شهرداران و دهیاران برای این که دوباره شهردار و دهیار بمانند بایستی رای اعتماد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را اخذ کنند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: ما آمادگی داریم که علل و دلایل مطرح کردن طرح ۲ فوریتی هفت ساله شدن دوره ششم شوراها را به مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری اعلام کنیم.
وی گفت: در جلسه ای با حضور ریاست جمهوری مقرر شد، رییس شورای عالی استان‌ها به نمایندگی از شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان مشاور و دستیار رییس جمهور در هیات دولت حضور پیدا کند تا از این طریق در زمینه بسیاری از مصوبات هیات وزیران و هیات دولت در حوزه مدیریت شهری و روستایی اتفاقات خوبی رخ دهد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140640 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]