چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140614
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۰۱

حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

دبیر شورای امنیت روسیه در دیدار همتای ایرانی خود گفت مسکو از تمامیت ارضی ایران حمایت و به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور پایبند است.



 به گزارش ایسنا ،«سرگئی شویگو» دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار «علی اکبر احمدیان»، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بر سیاست قطعی و ثابت کشورش در مورد زنگزور تاکید کرد.

شویگو گفت: «روسیه بر توافقات پیشین با تهران درخصوص زنگزور پایبند است و سیاست مسکو در زمینه هیچ‌گونه تغییری نکرده است.»

مقام ارشد روسیه افزود: «روسیه در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی، از حق حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند».

احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این دیدار بر آمادگی ایران در زمینه افزایش همکاری‌ها در همه عرصه‌ها به‌ویژه در زمینه اقتصادی تاکید کرد.

 انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140614 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]