چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140896
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

پیام تسلیت عارف در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله محفوظی از مراجع عظام تقلید و از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.



به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی محفوظی از مراجع عظام تقلید و از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در متن پیام عارف آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

رحلت عالم وارسته حضرت آیت‌الله العظمی محفوظی از مراجع عظام تقلید و از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) موجب تأثر و تالم شد.

در کارنامه درخشان آن عالم وارسته علاوه بر جدیت در درس و بحث و تألیفات، اقدامات شایسته‌ای در امور خیریه، نظیر تأسیس دانشگاه و مرکز معلولین و مدارس علمیه و دستگیری از نیازمندان توأم با اخلاق و مهربانی کم نظیر به وفور به چشم می‌خورد.

حضور ایشان در مبارزات از ابتدای نهضت اسلامی و بارها دستگیری و زندان و تبعید نیز برگ زرینی در زمانه و زیست پربار ایشان است.

اینجانب فقدان آن فقیه متعهد را به خانواده محترم محفوظی، عموم شاگردان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم. امید که روح بلند ایشان در جوار حضرت حق آرام و مورد رحمت و آمرزش الهی قرار گیرد.»

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140896 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]