چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140948
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

آمریکا به دنبال نفرت‌پراکنی میان ملت ایران است

ایسنا/فارس معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به تئوری‌های تئوریسین‌های آمریکایی برای ملت ایران، هدف اصلی این تئوری‌ها را ایجاد نفرت میان ملت ایران دانست.



دریادار مرتضی زارع امروز، ۲۱ شهریور ماه در مراسم اجلاسیه شهدای کارمند استان فارس که در سالن همایش دانشگاه نفت و گاز برگزار شد، بیان کرد: توانمندی‌ها و قدرت‌افزایی ایران حاصل خون شهدا است و در واقع عامل قدرت ما شهدا هستند.

وی از یک تئوری به نام آنفلوآنزای نیویورکی نام برد و گفت: این تئوری به عنوان آخرین تیر ترکش آمریکا ایجاد شد. در کمیسیون ملی کنگره آمریکا با دعوت از مسئولان بخش ایران و وزارت امور خارجه آمریکا در مورد اینکه رفتار آینده آمریکا در مقابل ایران چگونه خواهد بود نظریه‌پردازی شد و به این نتیجه رسیدند که پاشیدن بذر نفرت در قلب مردم ایران می‌تواند نتیجه بخش باشد.

زارع با تأکید بر اینکه آنفلوآنزای نیویورکی یک ویروس ۵ لایه است، اظهار کرد: نفرت مردم نسبت به قومیت‌هایی که در همواره در کنارشان زیسته‌اند، مانند قومیت‌های ترک، لر، عرب، گیل، فارس و … که این بذر به راحتی و آرامی با بیان لطیفه‌ها و جوک‌ها در دل مردم کاشته می‌شود.

وی افزود: نفرت علیه مسئولان دومین مورد از گزینه‌های آنفولانزای نیویورکی است که با پرداختن به پرونده فساد مالی یک شخص سیاسی که البته در کشورهای دیگر هم به وجود می‌آید به قدری می‌تواند یأس و ناامیدی را در دل مردم ایجاد کند که همگان بر این باور اتفاق پیدا کنند که تمام مسئولان کشور دزد هستند، در صورتی که حقیقت غیر از این است.

 معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سومین لایه را نفرت علیه نظام دانست و گفت: در این لایه تلاش بر آن است که مردم نسبت به نظام بی‌اعتماد شود و تلاش می‌کنند به هر طریق و شکلی بذر این بی‌اعتمادی را در دل مردم بکارند.

زارع، ساخت فیلم‌هایی مانند ۳۰۰ توسط کمپانی صهیونیستی که تلاش دارد ایران را مردمانی جنگ‌طلب و برهم زننده آرامش نشان دهد و نفرت از ایرانی بودن را انتشار دهد، چهارمین گزینه دشمن دانست و افزود: با این روش تلاش دارند مردم ایران از ایرانی بودن خویش احساس شرمندگی کنند. 

وی نفرت علیه اسلام را پنجمین مورد دانست و تصریح کرد: نفرت علیه ایدئولوژی اساسی جمهوری اسلامی ایران که ۵ سال است توسط غرب در ایران و جهان دنبال می‌شود، پنجمین گزینه دشمن است. نمونه آن کاریکاتورهای ضد اسلامی است که توسط دشمن منتشر می‌شود.

زارع، عامل اصلی در جلوگیری از فروپاشی انقلاب اسلامی را وحدت مردم دانست و بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس عامل برتری ایران برای جنگیدن انگیزه بود اما دشمن که انگیزه‌ای برای جنگ ندارد و به دنبال بهانه است.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ به اسلام، سلامت معنوی، روحیه شهادت طلبی، ایثار، الگو قرار دادن حماسه عاشورای حسینی با شعار پیروزی خون بر شمشیر در جوانان ایران انگیزه جنگیدن ایجاد می‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه، مسئولان ادارات را مخاطب قرار داد و اظهار کرد: در هر اداره‌ای که فعالیت داریم یک رفیق شهید داشته باشیم، شهیدان در همه جا حضور دارند و ما باید حضورشان را احساس کنیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140948 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]