سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
140227
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۱

خانواده‌های داری فرزند سندروم‌داون مشاوره حقوقی رایگان دریافت می‌کنند

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: در راستای پیگیری مباحث مربوط به حقوق عامه در مرکز وکلا در تفاهم‌نامه‌ای با کانون خیریه سندروم داون ایران مقرر شد در راستای حل معضلات خانواده این عزیزان خدمات حقوقی، کارشناسی و مشاوره خانواده رایگان ارائه شود.



به گزارش ایلنا، آیین آغاز اجرای طرح خدمات مشاوره رایگان حقوقی روانشناسی و مددکاری به افراد دارای سندروم داون و خانواده‌های آن‌ها از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا در کانون خیریه سندروم داون ایران برگزار شد.

حسن عبدلیان‌پور در این آیین گفت: در راستای پیگیری مباحث مربوط به حقوق عامه در مرکز وکلا در تفاهم‌نامه‌ای با کانون خیریه سندروم داون ایران مقرر شد در راستای حل معضلات خانواده این عزیزان خدمات حقوقی، کارشناسی و مشاوره خانواده رایگان ارائه شود.

وی با بیان اینکه امروز اجرای طرح ملی با وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خدمت فرشتگان سندروم داون، همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: در این طرح ملی مقرر شد برای مدت ۲ سال خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون از خدمات مشاوره رایگان بهره ببرند.

پوراندخت بنیادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون سندروم داون ایران با بیان سخنانی درباره این طرح ملی گفت: به دلیل وجود مشکلات حقوقی و نیز روانکاوی خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون و هزینه‌های گزافی که به این خانواده‌ها تحمیل می‌شود، با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه وارد مذاکره شدیم تا خانوده ۱۲۰ هزار سندروم داون بتوانند از خدمات حقوقی و روان‌شناسی رایگان استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه بین مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون سندرم داون، در هر استانی که حداقل ۵ نیازمند به دریافت مشاوره‌های حقوقی و روان شناسی وجود داشته باشد، وکلا و مشاوران مرکز وکلا اقدام به برگزاری میز خدمت رایگان در همان استان خواهند کرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140227 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]