سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
140377
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

معتمدی‌زاده: دولت چهاردهم برای جلب اعتماد مردم تلاش کند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اعتماد مردم در سال‌های اخیر در برخی موضوعات مانند بورس خدشه‌دار شده است بنابراین لازم است تا در چنین موضوعاتی دولت تلاش کند تا اعتماد از دست رفته مردم را مجدد بازگرداند.



محمد معتمدی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در عرصه های دولتی و حکومتی برای پیشبرد اهداف کشور عنوان کرد: با توجه به شعاری که در ابتدای سال جاری از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، می‌توان به اهمیت حضور و مشارکت مردم در عرصه های مهم کشور و به ویژه موضوع اقتصاد اشاره کرد.

وی ادامه داد: مهم ترین موضوع برای فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در عرصه های مهم کشور، جلب اعتماد مردم و تلاش برای محکم سازی این اعتماد است. متاسفانه اعتماد مردم در سال های اخیر در برخی موضوعات مانند بورس در دولت دوازدهم خدشه‌دار شده است بنابراین لازم است تا در چنین موضوعاتی دولت تلاش کند تا اعتماد از دست رفته مردم را مجدد بازگرداند.

این عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین باید دید که دولت چهاردهم چه برنامه هایی برای جلب اعتماد مردم و سرمایه های آنان دارد تا از این سرمایه ها در عرصه های مهم اقتصادی کشور استفاده شود. در حقیقت اگر دولت آقای پزشکیان دو ویژگی صادق بودن با مردم و شفافیت را سر لوحه امور خود قرار دهد، تا حد زیادی می‌تواند زمینه حضور مردم در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140377 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]