سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
140365
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

تضییع حق داوطلبان آزمون‌های معلمی باید جبران شود

ایسنا/خوزستان عضو ‌کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نتایج اعلام‌شده آزمون‌های معلمان باید بازنگری شود، گفت: رد استخدام برخی از داوطلبان و درج کدهای ۵، ۱۹ و ۶، در بسیاری از موارد موجب تضییع حق شده است.



سید محسن موسوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار خود با علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توجه به شرایط مهم آموزش و پرورش، اظهار کرد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین به وزارت آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

وی افزود: همگرایی بین وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، آثار بسیار مثبتی در نظام آموزشی خواهد داشت و به همین منظور کمیسیون آموزش، مسائل آموزشی کشور را به صورت تخصصی بررسی و دنبال می‌کند.

تضییع حق داوطلبان دارای کد ۱۹، ۵ و ۶ جبران شود

عضو ‌کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره شرایط برخی از داوطلبان ورود به شغل معلمی، گفت: رد استخدام برخی از داوطلبان و درج کدهای ۵، ۱۹ و ۶، در بسیاری از موارد موجب تضییع حق شده است که امیدواریم با نگاهی مدبرانه و بر اساس آنچه دولت چهاردهم پیش از این هم اعلام کرده است، در نتایج اعلام‌شده بازنگری شود.

مدارس خوزستان نیازمند تجهیزات هستند

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در خوزستان همواره با چالش هایی همراه است، ادامه داد: کمبود تجهیزات مدارس و به ویژه تجهیزات سرمایشی یک مشکل اساسی است و نیاز است وزارت آموزش و پرورش نگاهی ویژه به خوزستان در بحث تجهیزات داشته باشد.

کمبود جدی نیروی انسانی در خوزستان

موسوی‌زاده با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی چالشی دیگر آستانه بازگشایی مدارس است، گفت: خالی ماندن کلاس‌های درس به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید برای جبران کمبودها در حوزه نیروی انسانی خوزستان فکری اساسی شود.

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان کارون از ابتدای تاسیس با مشکل چارت سازمانی مواجه است، افزود: این مشکل در حیطه اختیارهای وزارت قرار دارد و امیدواریم با تدبیر به زودی رفع شود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140365 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]