دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ /
139757
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

تیراندازی مرگبار در گذرگاه مرزی «الکرامه» اسرائیل/ ویدئو و تصاویر

منابع عبری از یک عملیات تیراندازی در گذرگاه «الکرامه» اسرائیل، در مرز اردن و کرانه باختری خبر دادند که در آن سه اسرائیلی کشته شده‌اند.



به گزارش شبکه شرق، منابع عبری از کشته شدن سه اسرائیلی در عملیات تیراندازی از سوی یک راننده اردنی در گذرگاه مرزی «الکرامه» حدفاصل کرانه باختری و اردن خبر می‌دهند.

به نقل از الجزیره، منابع عبری از یک عملیات تیراندازی در گذرگاه «الکرامه» اسرائیل، در مرز اردن و کرانه باختری خبر دادند که در آن سه اسرائیلی کشته شده‌اند.

منابع عبری گزارش دادند که این عملیات تیراندازی از سوی یک راننده اردنی در نقاط مرزی اجرا شده و پس از آن نظامیان اسرائیلی، مجری این عملیات را کشته‌اند.

سازمان اورژانس اسرائیل پیش از این اعلام کرد که سه نفر مجروح این حادثه تیراندازی وضعیت وخیمی دارند و در حال انتقال به بیمارستان هستند.

در پی عملیات تیراندازی امروز «یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳»، در گذرگاه مرزی الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری که به کشته شدن سه اسرائیلی منجر شد، این گذرگاه از هر دو جهت مسدود شد.

جزئیاتی از عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه اسرائیل

در همین ارتباط، منابع خبری جزئیاتی از این عملیات تیراندازی را منتشر کردند که بر اساس آن، یک راننده کامیون حدود ساعت ۱۰ صبح وارد گذرگاه الکرامه در نقاط مرزی اسرائیل و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان اسرائیلی در این گذرگاه کرده است.

در این عملیات سه اسرائیلی کشته شدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شده است. مجری عملیات، یک راننده کامیون اردنی است. ارتش اسرائیل در پی این عملیات، در حال تفتیش و جستجوی منطقه مرزی است.

در پی این عملیات تیراندازی در مرز اردن و اسرائیل و کشته شدن ۳ اسرائیلی، ارتش اسرائیل، تعدادی از رانندگان کامیون اردنی را در گذرگاه الکرامه بازداشت کرده است.

منابع عبری همچنین تصویری از اسرائیلی‌های کشته‌شده در تیراندازی امروز منتشر کردند.

محاصره اریحا در پی عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه اسرائیل

منابع عبری از مسدود شدن گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی در پی عملیات تیراندازی امروز خبر می‌دهند.

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد در پی عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز بین اردن و اسرائیل، ارتش اسرائیل شهر اریحا را محاصره کرده و تدابیر امنیتی شدیدی را در این منطقه به اجرا گذاشته است.

لحظه وقوع عملیات و شنیده شدن صدای تیراندازی در گذرگاه الکرامه اسرائیل

منابع خبری تصاویری از لحظات اولیه وقوع عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز بین اردن و فلسطین اشغالی که به کشته شدن ۳ اسرائیلی منجر شد، منتشر کردند.

منبع:

مهر

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139757 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]