یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ /
139605
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین در پی دو حمله سایبری

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تکریم و معارفه جواد اوجی و محسن پاک‌نژاد، وزرای قدیم و جدید نفت که در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: به سیستم توزیع بنزین کشور حمله شد و ضربه خورد؛ حمله سال دوم هم مانند سال اول بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ در […]



به گزارش مشرق، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم تکریم و معارفه جواد اوجی و محسن پاک‌نژاد، وزرای قدیم و جدید نفت که در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: به سیستم توزیع بنزین کشور حمله شد و ضربه خورد؛ حمله سال دوم هم مانند سال اول بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ در این بخش غفلت شده و جدا غفلت کرده‌اید.
وی افزود: از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت مقابله با حملات سایبری را به‌طورجدی دنبال کند.
معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: ظرفیت پاسخگویی به این موضوع را در کشور داریم، با تعامل و همکاری با بخش‌های ذی‌ربط این مسائل قابل‌حل است.
عارف با بیان اینکه در یک سال دو بار حمله سایبری به سیستم توزیع بنزین صورت گرفت، اظهار کرد: هر دو بار هم همانند یکدیگر بود و حملات تغییری نکرد ازاین‌رو از آقای پاک‌نژاد می‌خواهم این مسئله را به‌طورجدی پیگیری کند.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139605 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]