چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
139824
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

اخطار شدید صادق خلخالی به اهالی مهاباد: هرگونه تظاهرات ضد دینی ممنوع

«به امر امام خمینی (ره) هرکس، ولو از دموکرات‌ها، اسلحه‌ی خود را تحویل دهد و از طرفداری ضد انقلاب دست بردارد، مشمول عفو امام خواهد بود. بازار باید وضع عادی خود را پیدا کند و شهربانی افتتاح و کار را شروع کند و هرگونه تظاهرات ضد ملی و ضد دینی ممنوع گردد و اگر کسی بر خلاف مقررات ارتش و پاسداران عمل کند، طبق مقررات با او رفتار خواهد شد.»



هرکس، ولو از دموکرات‌ها، اسلحه‌ی خود را تحویل دهد و از طرفداری ضد انقلاب دست بردارد، مشمول عفو امام خواهد بود. / مراکز مشروب‌فروشی و مشروب‌سازی در شهر از این تاریخ ممنوع است.
به گزارش خبرآنلاین، در پی درگیری‌های پیش‌آمده در کردستان در ماه‌های آغازین پس از پیروزی انقلاب، آیت‌الله صادق خلخالی حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۵۸ وارد مهاباد شد و بلافاصله در پادگان آن شهرستان با روسای بعضی ادارات، اصناف، بازاریان و چند تن از علمای مهاباد ملاقات کرد.

او سه روز پس از ورود به کردستان در تماسی تلفنی با خبرنگار اطلاعات به اهالی مهاباد شدیدا اخطار داد. متن سخنان او که روز یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۵۸ در روزنامه‌ی اطلاعات منتشر شد به این شرح بود:
به عنوان حاکم شرع اعلام می‌کنم:
به امر امام خمینی (ره) هرکس، ولو از دموکرات‌ها، اسلحه‌ی خود را تحویل دهد و از طرفداری ضد انقلاب دست بردارد، مشمول عفو امام خواهد بود. بازار باید وضع عادی خود را پیدا کند و شهربانی افتتاح و کار را شروع کند و هرگونه تظاهرات ضد ملی و ضد دینی ممنوع گردد و اگر کسی بر خلاف مقررات ارتش و پاسداران عمل کند، طبق مقررات با او رفتار خواهد شد. ضمنا مراکز مشروب‌فروشی و مشروب‌سازی در شهر از این تاریخ ممنوع است و گران‌فروشان، محتکران، رباخواران و زمین‌خواران به اشد وجه مجازات خواهند شد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139824 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]