شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ /
139125
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد/ مشکلات مدارس مناطق محروم با کمک بسیج حل می‌شود/ توسعه تهران با بی‌آبی موجود ممکن نیست

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور که صبح امروز از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بازدید کرد در جمع فرماندهان سپاه گفت: توسعه تهران با بی‌آبی موجود ممکن نیست. زحمات ما تشکر می‌کنم ما هم جز شما هستیم و بسیجی بودیم و هستیم و بسیجی خواهیم ماند و این نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند […]



به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور که صبح امروز از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بازدید کرد در جمع فرماندهان سپاه گفت: توسعه تهران با بی‌آبی موجود ممکن نیست. زحمات ما تشکر می‌کنم ما هم جز شما هستیم و بسیجی بودیم و هستیم و بسیجی خواهیم ماند و این نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد. ان‌شاءالله دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که مردم ما افتخار کنند به شما و همه ما و نسلی که رفتند و جان دادند و زندگی را دادند تا استقلال و آزادی را برای ما بیاورند.
وی ادامه داد: دولت ما دولت شماست و ما جزئی از هم هستیم و باید جلسه‌ای با بسیجیان رأی ساخت مدارس تشکیل دهیم تجربه‌ای داریم در تبریز برای ساخت خانه‌های بهداشت که به صورت بسیجی ظرف ۶ ماه ۶۰۰ خانه بهداشت را با مشارکت ساختیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اگر جلسه مشترکی بگذاریم می‌توان ظرف یک سال تمام مشکلات مدارس محروم را برطرف کرد، گفت: برای مصالح می‌توانیم کمک کنیم و برای کار و نقشه حتی می‌توان نقشه‌های تیپی مورد استفاده قرار داد و لزومی ندارد که برای کشیدن نقشه به پیمانکار ارجاع دهیم حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویان کمک بگیریم.
پزشکیان تصریح کرد: تصور می‌کنم به صورت یک ساله می‌توانیم تمام مشکلات کمبود مدارس را با کمک بسیجیان برطرف کنیم. زمانی که خانه بهداشت نیازمند بودجه ۸ میلیاردی و صرف زمان دو ساله بود همین کار با کمک بسیجیان صف ۶ ماه و با بودجه یک و نیم میلیارد انجام شد.
وی گفت: احداث مدارس چند کلاسه در مناطق محروم حتی ظرف سه چهار ماه ممکن است و می‌توان از همه ظرفیت‌ها کمک گرفت. حرف من این است که بدون پیمانکاری می‌توان مشکلات مدارس در مناطق محروم را حل کرد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139125 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]