جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
138698
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۳

پوتین: ایران مدتهاست که از ما تقاضای گاز دارد

ولادیمیر پوتین در نشست عمومی مجمع اقتصادی شرق گفت: ایران مدتهاست که از ما تقاضای گاز دارد؛ خوب، این موضوع برای ما هم ایده بسیار مناسبی است، چرا که میدان گازی نزدیک است.



به گزارش شبکه شرق، ولادیمیر پوتین در نشست عمومی مجمع اقتصادی شرق گفت: ایران مدتهاست که از ما تقاضای گاز دارد؛ خوب، این موضوع برای ما هم ایده بسیار مناسبی است، چرا که میدان گازی نزدیک است.

رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کرد: من معتقدم که این پروژه، به طور کامل قابل تحقق است، چرا که بازارهای مصرف گاز در منطقه، بسیار بزرگ هستند و این نیاز بزرگ به گاز در کشورهای همسایه ایران وجود دارد.. 

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که شرکت دولتی گازپروم، غول انرژی روسیه که عهده‌دار صادرات این گاز این کشور است، «حجم صادرات گاز را با هدف رشد اقتصادی روسیه همزمان با تامین نیاز داخلی کشور، از طریق بازارهای خارجی جدید افزایش خواهد داد.»

شرکت ملی گاز ایران اوایل تابستان جاری با گازپروم توافق‌نامه انتقال گاز روسیه به ایران را امضا کرد. اجرای این توافق‌نامه نیازمند احداث خط لوله جدید است.

 

منبع:

نامه نیوز

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138698 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]