جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
138614
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۲

عراقچی: ترسیم دوباره مرزها،خط قرمز ایران است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ترسیم دوباره مرزها، چه در شمال باشد، چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب، کاملا غیرقابل‌قبول است و برای ایران خط قرمز به شمار می‌رود.



به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت : « صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای تنها یک اولویت نیست، بلکه یکی از استوانه های امنیت ملی ما است. »

وی تاکید کرد: هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی همسایگان ما، یا ترسیم دوباره مرزها، چه در شمال باشد، چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب، کاملا غیرقابل‌قبول است و برای ایران خط قرمز  به شمار می‌رود

به گزارش ایسنا، در طی روزهای اخیر برخی از مقامات روسیه بر  گشایش کریدور زنگزور و همراهی با آذربایجان و ترکیه در این زمینه تاکید کرده بودند که این موضوع با واکنش جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است‌، چنانکه چند روز پیش نیز مدیر کل اوراسیای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر روسیه در تهران بر مخالفت تهران در ایجاد هرگونه تغییر ژئوپلیتیک در منطقه قفقاز تاکید کرده بود.

ایران بارها مخالفت خود را با تغییر مرزها در منطقه قفقاز اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138614 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]