جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
138600
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

پیام وزیر امور خارجه گرجستان به عراقچی

وزیر امور خارجه گرجستان، در پیامی به سید عباس عراقچی ، بر آمادگی این کشور جهت همکاری نزدیک با ایران به منظور توسعه روابط دوجانبه در حوزه‌های مورد علاقه با هدف منتفع نمودن تهران و تفلیس و هم چنین کل منطقه، تاکید کرد.



العالم – ایران

در متن پیام تبریک « ایلیا دارچیاشویلی» وزیر خارجه گرجستان به سید عباس عراقچی در پی انتخاب وی به عنوان وزیر خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران آمده است :« باعث خرسندی است که مراتب تبریکات صمیمانه خود به مناسبت انتصاب جنابعالی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را ابراز نمایم.

ضمن آرزوی موفقیت برای شما در سمت جدید، برای همکاری نزدیک با شما جهت توسعه روابط دوجانبه در حوزه‌های مورد علاقه طرفین با هدف منتفع نمودن کشورهایمان و همچنین کل منطقه، اعلام آمادگی می‌کنم.

عالیجناب، احترامات فائقه خود را تجدید می نمایم و آرزوی صلح و بهروزی برای شما و کشورتان را دارم.»

منبع : fa.alalam.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138600 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]