جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
138606
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

دریادار تنگسیری: جزایر نازعات مستحکم‌تر از همیشه

فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت آمادگی رزم یگان‌های عملیاتی مستقر در جزایر نازعات و تنگه هرمز را ارزیابی کرد.



العالم – ایران

دریادار علیرضا تنگسیری، آمادگی و توان رزم یگان‌های شناوری، موشکی و تکاوران نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات و تنگه هرمز را ارزیابی کرد و گفت: الحمدالله آمادگی روحی و عملیاتی رزمندگان اسلام در بالاترین سطح قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: جزایر نازعات از مناطق مهم ماموریتی و در محدوده منطقه پنجم دریایی امام محمد باقر(ع ) است و تاکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) توجه به آمادگی رزمندگان مستقر در جزایر نازعات است و الحمدولله ما امروز شاهد روحیه بالا و آمادگی کامل عملیاتی بودیم و این برآمده از تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) است. چرا که معظم له دستور ویژه درامور جزایر نازعات به ما داده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه چهاردهمین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در ماه گذشته را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم ما از این بازدید، ارزیابی عملیاتی تجهیزات الحاق شده در خطوط دفاعی در جزایر و تنگه هرمز بود که الحمدالله با بهترین وضعیت ممکن همه سامانه های اعم از موشکی ، پهپادی و دیگر سامانه ها و تجهیزات الحاق شده برای دفاع و تولید امنیت و آرامش ملت عزیزمان در حالت عملیاتی قرار دارند.

دریادار علیرضا تنگسیری در پیام خود به همسایگان و کشورهای دوست حوزه خلیج فارس و دریای عمان گفت: بارها تأکید کرده ایم که پیام ما به همسایگان و کشورهای مسلمان، دوستی و برادری و وحدت است و حضور دشمنان و بیگانگان در این منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است و ما مستحکم و پولادین در برابر تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد. این کلام خدای واحد است که بر سینه ما نقش بسته است. «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه».

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ضمن بازدید، جدیدترین سامانه های رصد و اشراف اطلاعاتی اخیراً الحاق شده به این نیرو را ارزیابی کرد.

تسنیم

منبع : fa.alalam.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138606 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]