شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138719
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

(ویدئو) روایت هاشمی رفسنجانی از مسائل اختلافی میرحسین موسوی و آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دولت سازندگی، گفت: آیت الله خامنه‌ای، موافق نبودند آقای موسوی نخست وزیر باشند و برای دور دوم شرط کردند و گفتند کاندیدا نمی‌شوم و اگر هم بشوم آقای موسوی را قبول ندارم.



پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی فیلمی از جلسه پرسش و پاسخ با آیت الله هاشمی در خصوص مسائل اختلافی مهندس موسوی و آیت الله خامنه‌ای منتشر کرده است
آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: امام نظرشان این بود که آقای موسوی نخست وزیر بمانند و آقای خامنه‌ای گفتند من قبول نمی‌کنم و در نهایت با نارضایتی آقای موسوی را معرفی کردند و تا آخر هم با هم ناسازگار بودند. مثلاً در جلسه سران که ما پنج نفر بودیم برای انتخاب وزیر با هم تفاهم نداشتند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی در این جلسه می‌گوید:
– آیت الله خامنه‌ای، موافق نبودند آقای موسوی نخست وزیر باشند و برای دور دوم شرط کردند و گفتند کاندیدا نمی‌شوم و اگر هم بشوم آقای موسوی را قبول ندارم.
– آقای محسن رضایی آمدند خدمت امام و گفتند اگر موسوی انتخاب نشود جنگ آسیب می‌بیند، چون رزمندگان با آقای موسوی هستند.
– امام نظرشان این بود که آقای موسوی نخست وزیر بمانند و آقای خامنه‌ای گفتند من قبول نمی‌کنم؛ و در نهایت با نارضایتی آقای موسوی را معرفی کردند و تا آخر هم با هم ناسازگار بودند.
– مثلاً در جلسه سران که ما پنج نفر بودیم برای انتخاب وزیر با هم تفاهم نداشتند.
– مجموعاً بیت امام، از آقای موسوی حمایت می‌کردند و این که می‌گویند که مجلس ۹۹ نفر، جناح راست بودند که علیرغم نظر امام به آقای موسوی رای ندادند شاید همین مسئله است.
– آقای زواره‌ای به امام پیغام دادند که ۲۷۰ پوزبند بفرستند به مجلس.
– حالا هم همینه و آقا (آیت الله خامنه ای) یه دستوری که میدن مجلس نمیتونه چیزی بگه.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138719 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]