پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ /
138493
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

وزیر کشور وارد شیراز شد

وزیر کشور در سومین سفر استانی خود با استقبال استاندار فارس و مسئولان استانی وارد شهر شیراز شد.



به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اسکندر مومنی صبح پنجشنبه ١۵ شهریور در سفری یک روزه به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی وارد شیراز مرکز استان فارس شد.

وزیر کشور را در این سفر که قرار است با زیارت حضرت احمد ابن موسی علیه السلام (شاهچراغ) آغاز شود، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و حمید خواجه نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور همراهی می کنند.

افتتاح چند طرح عمرانی از جمله بلوار صادقیه و ١۴ زمین چمن مصنوعی ، آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بزرگراه شهید آیت الله رئیسی و نیز بازدید از مناطق محروم شیراز، از جمله برنامه های سفر امروز وزیر کشور به استان فارس است.

جلسه با مدیران استان فارس نیز از دیگر برنامه های سفر یک روزه مومنی به شیراز است.

شایان گفتن است؛ مومنی هفته گذشته پنجشنبه هشتم شهریور ماه و در آستانه ایام پایانی ماه صفر، به استان خراسان رضوی سفر کرده بود تا علاوه بر بازدید از مواکب مسیر زائران پیاده امام رضا(ع)، از طرح‌های عمرانی و خدماتی حاشیه شهر مشهد بازدید کند.

وی همچنین جمعه دوم شهریور ماه در نخستین برنامه استانی خود، با سفر به استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان از مرزهای خسروی، مهران و شلمچه سرکشی و بازدید و بر روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) نظارت کرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138493 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اطلاحات 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]