چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138213
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

علم الهدی در دیدار با وزیر خارجه: موفقیت شما موفقیت کشور و نظام است

امام جمعه مشهد در دیدار با وزیر امور خارجه گفت: موفقیت شما موفقیت کشور و نظام است، زیرا توفیق یک نظامی که محور آن ولایت است، زمینه‌ساز رشد و توسعه معارف و ارزش‌های اسلامی می‌شود، لذا بزرگترین سعادت شما نیز دستیابی به این موفقیت است.



به گزارش شبکه شرق، در گفت و گو با عراقچی وزیر خارجه، علم الهدی امام جمعه مشهد موفقیت نظام اسلامی را در گرو موفقیت دولت دانست و افزود: وزارت خارجه یکی از محورهای اصلی ثبات و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر سیاست‌ خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی‌باشد، موفقیت و دستاوردهای بسیاری خواهد داشت. 

سید احمد علم‌الهدی در دیدار با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این وزارتخانه، اظهار کرد: موفقیت شما موفقیت کشور و نظام است، زیرا توفیق یک نظامی که محور آن ولایت است، زمینه‌ساز رشد و توسعه معارف و ارزش‌های اسلامی می‌شود، لذا بزرگترین سعادت شما نیز دستیابی به این موفقیت است.

امام جمعه مشهد موفقیت نظام اسلامی را در گرو موفقیت دولت دانست و افزود: وزارت خارجه یکی از محورهای اصلی ثبات و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر سیاست‌ خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی‌باشد، موفقیت و دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

امام جمعه مشهد افزود؛ سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد. خوشبختانه شما با توجه به سابقه طولانی که در عرصه سیاست خارجی دارید، می‌توانید با حفظ اصول انقلاب اسلامی و عقلانیت پیش بروید.

 

منبع:

جماران

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138213 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]