چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138219
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

بازدید سرزده بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی از ایستگاه راه آهن تهران

در پی افزایش سفر‌های ریلی در ایام پایانی ماه صفر به ویژه سفر‌های زیارتی هموطنان به مقصد مشهد مقدس، بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در بازدیدی سه ساعته از ایستگاه راه آهن تهران نحوه خدمت رسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.



به گزارش ایلنا،  در پی افزایش سفر‌های ریلی در ایام پایانی ماه صفر به ویژه سفر‌های زیارتی هموطنان به مقصد مشهد مقدس و بمنظور بررسی آخرین وضعیت تردد مسافران و نحوه خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مهدی خنجری بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور با همراهی سربازرس گروه حمل و نقل جاده‌ای و بازرس گروه حمل و نقل ریلی به صورت سرزده از ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.

در این بازدید سه ساعته خنجری و هیات همراه با حضور در بخش‌های مختلف راه آهن تهران، آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران را بررسی و بر نحوه عملکرد و اقدامات صورت گرفته نظارت کرد.

واحد خدمات مسافری، رسیدگی به شکایات مردمی، سیستم تهویه سالن انتظار، سکو‌های مسافرگیری، پارکینگ خودرو‌ها و دیگر بخش‌های راه آهن نیز مورد بازدید قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در سکوی پذیرش قطار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مسافران در کوپه‌های قطار در مسیر‌های مختلف، از نحوه تهیه بلیت، پذیرش و خدمت‌رسانی در سالن انتظار و نحوه مسافرگیری کسب اطلاع کرد و موارد ایمنی، بهداشتی و … در قطار‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین آخرین وضعیت مسافرگیری قطار‌های حومه تهران و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.

خنجری در پایان این بازدید ضمن تماس تلفنی با مدیر عامل راه آهن در راستای تکریم ارباب رجوع تاکید کرد که تعداد صندلی‌ها در سالن انتظار افزایش یابد و جایگاهی ویژه برای مسافران ناتوان و کم توان جهت نشستن بر روی صندلی تا زمان حرکت قطار ایجاد شود.

وی همچنین پیرامون تقویت سیستم خنک کننده سالن انتظار دوم مسافری، افزایش تابلو‌های هوشمند اعلامات حرکت قطار و راهنما و دیگر نواقص مشاهده شده، تذکرات لازم را ارائه کرد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138219 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]