چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138229
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۵۱

چهار دلیل جلایی پور برای خوش بین بودن به دولت چهاردهم/ رهبری حامی موفقیت‌ دولت پزشکیان است

جلایی پور با اشاره به اقدامات رئیس جمهوری گفت: پزشکیان هم در نهاد ریاست جمهوری و هم در هیئت دولت در مجموع مدیران شایسته و کاربلدی را بکار گرفته است.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا جلایی‌پور، تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب و استاد دانشگاه تهران، در بخشی از گفت‌وگویی با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره اقداماتی که رئیس جمهوری برای رفع حصر، ساماندهی مساله حجاب و گشت ارشاد، رفع فیلترینگ دنبال می‌کند، گفت: من به عملکرد کنونی و آینده دولت پزشکیان خوش‌بینم و این خوش‌بینی من چهار دلیل دارم لذا خوش‌بینی من از جنس خوش‌خیالی نیست. دلیل اول این هست که بیت و سپاه قصد رویارویی با دولت پزشکیان را ندارند و رهبری حامی موفقیت‌ دولت پزشکیان است. چون تشکیل دولت پزشکیان یک بازی برد-برد بین قوه مجریه و بیت بود.

وی ادامه داد: دلیل دوم این که پزشکیان هم در نهاد ریاست جمهوری و هم در هیئت دولت در مجموع مدیران شایسته و کاربلدی را بکار گرفته است. دلیل سوم این که پزشکیان یک شخصیت مردم گرا و همراه درد مردم است و مردم‌انگیز و تبلیغات‌چی نیست.

این چهره سیاسی اصلاح طلب افزود: دلیل چهارم این که پزشکیان دارد مسائل حساسی چون برخورد با زنان و دختران در موضوع پوشش را؛ سرعت نت و رفع فیلتر را، مشکل انرژی، نرخ ارز، اف‌ای‌تی‌اف، تحریم‌ها و … را با ایجاد هماهنگی بین سه قوه و رهبری پیش می‌برد. تازه به نظر من اگر هر چه زودتر در غزه به نفع فلسطینیان آتش بس بشود و ترامپ هم در انتخابات آمریکا شکست بخورد بر کامیابی‌های دولت پزشکیان افزوده می‌شود.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138229 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]