چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138217
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

«همکار گره‌گشا» در توصیف رهبر انقلاب

افرادی با خصوصیات جوان بودن، مؤمن بودن، انقلابی بودن، متعهّد و پُرانگیزه بودن کسانی هستند که می‌توانند در گره‌گشایی از مشکلات کشور موثر باشند.



به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اولین دیدار رئیس جمهور و دولت چهاردهم با ایشان ۱۳ توصیه کلیدی را مطرح کردند که یکی از این نکات درباره انتخاب همکاران دولت جدید بود که ایشان فرمودند: «بالاخره شما همکارانی انتخاب می‌کنید؛ توصیه‌ بنده این است که از همکارانِ دارای این خصوصیّات بیشتر استفاده کنید: جوان، مؤمن، انقلابی، متعهّد، پُرانگیزه؛ اینها هستند که میتوانند به شما کمک کنند.

ما در بخش‌های مختلفِ علمی و تحقیقاتی، مثل بخش هسته‌ای، بخش نانو، بخش سلّول‌های بنیادی، بخش‌های گوناگونی که جزو گره‌های بزرگ علمی و تحقیقاتی در دنیا بوده، از این جوان‌ها استفاده کردیم و پیش رفتیم، پیشرفت‌های بزرگ انجام گرفته بحمدالله. آن خصوصیّت این است؛ از این جوان‌ها استفاده کنید، [چون] گره‌ها را باز می‌کنند.

ضمناً شما وقتی که جوان‌ها را آوردید در رده‌های گوناگون مدیریّتی از پایین گذاشتید، یک نسلی از مدیران پُرانگیزه برای فردا دارید تربیت می‌کنید؛ یعنی وقتی شما جوان‌ها را آوردید داخل تشکیلات خودتان، این‌ها تجربه پیدا می‌کنند و برای فردا یک نسلِ برجسته‌ مدیرِ پُرانگیزه‌ای شما تولید کرده‌اید که به نظر من این خیلی چیز باارزشی است. با آقای رئیس‌جمهور هم که ما صحبت میکردیم، همین موضوع مطرح شد؛ اگر چنانچه ایشان بتوانند مثلاً فرض کنید صد جوانِ مؤمنِ پُرانگیزه‌ی انقلابیِ متعهّد را آماده کنند و آخرِ دولتشان همین صد جوان را تحویل کشور بدهند، به نظر من کار بسیار بزرگی انجام گرفته. بنابراین، این هم مسئله‌ی انتخاب [همکار]. مرحوم شهید رئیسی در این زمینه توفیقات خوبی داشتند؛ ان‌شاء‌الله که توفیقات شما چند برابر ایشان باشد.»

متن کامل بیانات رهبر انقلاب را اینجا مرور کنید.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138217 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]