چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138149
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۱

دیپلمات ارشد انگلیس به وزارت خارجه ایران احضار شد

در پی اعمال تحریم‌های انگلیس علیه ایران، کاردار سفارت این کشور به وزارت خارجه ایران احضار شد.



به گزارش ایسنا، به‌دنبال اعمال تحریم‌های اخیر انگلیس علیه سه فرد و یک نهاد ایرانی، روز سه‌شنبه کاردار سفارت انگلیس در تهران به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.

در این احضار، مراتب محکومیت این اقدام که مغایر با سیاست‌های ادعایی دولت جدید انگلیس مبنی بر تمایل به تعامل و همکاری است، اعلام گردید. 

همچنین تصریح شد: همه می‌دانند بزرگترین منبع ایجاد ناامنی در منطقه، رژیم اشغالگر صهیونیستی است که مستظهر به حمایت همه جانبه سیاسی و نظامی برخی مدعیان ثبات در منطقه از جمله انگلیس است. 

رئیس اداره سوم غرب اروپای وزارت خارجه ایران یادآوری کرد: حمایت این کشورها از نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم اسرائیل و تلاش آن‌ها برای بی‌کیفرمانی نتانیاهو، جنایتکار جنگی، اساس بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است.

کاردار انگلیس گفت که مراتب را به پایتخت کشورش منعکس می‌کند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138149 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]