سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
138005
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

در مسیر راهبرد حضرت آقا

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت: سخنان قالیباف در هیئت رزمندگان مشهد یک نکته‌ی اساسی دارد و آنهم حرکت در مسیر راهبردی است که ولی فقیه جامعه تعیین نموده است. او بدون رودربایستی می‌گوید چون ایشان موفقیت دولت را یک باور لازم برای همگان دانستند و آن را موفقیت کشور و نظام معرفی کردند، […]

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:
سخنان قالیباف در هیئت رزمندگان مشهد یک نکته‌ی اساسی دارد و آنهم حرکت در مسیر راهبردی است که ولی فقیه جامعه تعیین نموده است. او بدون رودربایستی می‌گوید چون ایشان موفقیت دولت را یک باور لازم برای همگان دانستند و آن را موفقیت کشور و نظام معرفی کردند، پس ما هم حقیقتا به این پیروزی کمک خواهیم کرد. البته این راهبرد یک الزام عقلی برای همه‌ی انقلابیون صدیق و علاقه‌مندان به ایران است چراکه امروز این دولت، مسئول قوه مجریه و پیشبرد کشور در مسیر پیشرفت است.
البته این راهبرد عقلی و شرعی قالیباف با چشم بسته و بدون نگاه کارشناسی صورت نمی‌گیرد. او می‌گوید که نسبت به اشتباهات و اختلاف نظرها با دولت مستقر حساس و فعال خواهد بود. اما برای این اشتباهات کمین نمی‌کند تا مچ بگیرد و نفع سیاسی ببرد. بلکه برادرانه اول در فضای دونفره تذکر می‌دهد. اگر به تذکر توجهی نشد آن را به جلسه سه نفره همراه با رئیس قوه قضائیه خواهد برد و همین فرایند تا فضای عمومی و صحن مجلس را در صورت لزوم پیش خواهد برد. یعنی هیچ چک سفید امضایی به آقای پزشکیان داده نشده است. اما همین تذکرات هم برای کمک به پیروزی دولت خواهد بود.
قالیباف در نسبت با دولت شهید رئیسی هم همین راهبرد را اجرایی کرد و حتی بسیار بیشتر از این راهبرد. او برای عدم استیضاح وزیر صمت (فاطمی امین) دو بار تلاش کرد تا نمایندگان خواستار استیضاح منصرف شوند. وقتی معاون وزیر کشور بدون اطلاع وزیر بخشنامه غیرقانونی صادر کرده بود سریعا جلسه غیرعلنی با حضور وزیر کشور تشکیل داد تا جنجال به فضای رسانه ای کشیده نشود و بارها در صحن علنی وزیر را رفیق خود خطاب کرد تا از او حمایت کرده باشد اما چون وزیر در جلسه غیرعلنی قول برکناری معاون متخلف خود را داده بود و خلف وعده کرد، نمایندگان بحث را رسانه ای و خواستار به جریان انداختن پرونده قدیمی استیضاح وزیر شدند. هر چند مجدد با پادرمیانی قالیباف استیضاح کلید نخورد. وقتی شهید رئیسی از او خواست تشکیل وزارت بازرگانی را تسریع کند با اینکه نظر کارشناسی خودش آن نبود اما به لایحه دولت رای مثبت داد تا کار دولت شهید رئیسی پیش برود. از این مثال‌ها بسیار وجود دارد که از حوصله این متن خارج است.
خلاصه اینکه قالیباف به فکر انجام وظیفه شرعی، عقلی و قانونی خود است. چه رقیبش در مقام ریاست جمهوری باشد و چه آن رفیق شهید و عزیز. وقتی ولی فقیه پیروزی دولت را پیروزی همه دانستند، او حتما با رعایت حدود کارشناسی، به پیروزی دولت کمک خواهد کرد.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138005 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]