پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ /
137959
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

تصمیم فرزانه صادق در مورد یک پست کلیدی وزارت راه و شهرسازی

فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی در حکمی احمد نیکخواه نائینی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران منصوب کرد.



فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در حکمی احمد نیکخواه نائینی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران منصوب کرد.
به گزارش جماران، در متن این حکم آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، سند چشم‌انداز و برنامه هفتم توسعه کشور از تمامی ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه استفاده کرده و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

سوابق احمد نیکخواه نائینی
احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و در دولت سیزدهم به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران فعالیت داشته است.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137959 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ماه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 7 ماه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ماه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ماه پيش [ 0 بازدید ]