سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
138027
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

ادبیات خاص پزشکیان؛ «پوسته» از «هسته» غافل‌مان نکند!/ حکایت بی‌تقصیر یا مقصر

توجه دادن به پوسته و غفلت از هسته سخنان او در رسانه‌های اصول‌گرای داخلی با این هدف صورت می‌پذیرد که دولت سایه/ پنهان تقویت و سرخوردگی ها جبران شود و اگر هم توانستند چوب لای چرخ دولت بگذارند. رسانه های خارج نشین هم چون با هر اصلاحی مخالف اند و جز به سقوط نمی‌اندیشند.



   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- تلویزیون ایران‌اینترنشنال که در ایام انتخابات رأی‌ندادن را تبلیغ می‌کرد این روزها در هر کلام و گفته رییس جمهور پزشکیان به دنبال اشتباه یا تپق یا تعارض و گاه به تلقی خودشان اهانتی می‌گردد تا به تعبیر همکار ما آن را عَلَم کنند.    خطیب و سخن‌ور بودن برخی از رییسان جمهور گذشته تا جایی که بعضی ایراد کنندۀ خطبه نماز جمعه تهران یا اهل فلسفه بوده‌اند این توقع را ایجاد کرده تا هر رییس جمهوری سخن‌ور باشد.  همان ابتدای جمهوری اسلامی هم تسلط اولین رییس‌جمهوری بر فن سخن‌وری با نخست‌وزیر همان موقع -که رییس جمهوری بعدی شد -مقایسه می‌شد منتها چون مرحوم رجایی از حمایت رهبران حزب جمهوری اسلامی ( آیت‌الله خامنه ای و بهشتی و هاشمی رفسنجانی) برخوردار بود و هر سه هم سخن‌ور بودند ضعف مرحوم رجایی در این عرصه چندان به چشم نمی‌آمد. کار به جایی رسید که امام خمینی یک بار گفت: آقای رجایی عقلش بیش از علمش است.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138027 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 36 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]