سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
137807
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

شیرین‌زاد: تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده در اولویت دولت قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:اگر تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده در اولویت دولت قرار گیرد، اینگونه مصوبات دولت و پروژه های کلید خورده به نتیجه خواهد رسید و با انبوهی از پروژه‌های بر زمین مانده مواجه نخواهیم شد.



علی شیرین‌زاد، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره در اولویت قرار گرفتن تکمیل پروژه‌های استانی بر زمین مانده عنوان کرد: نکته‌ای که رئیس‌جمهور درباره سفرهای استانی بیان کردند این بود که تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده در اولویت دولت قرار گیرد. این نکته بسیاری خوبی است؛ چراکه این‌گونه مصوبات دولت و پروژه‌های کلید خورده به نتیجه خواهد رسید و با انبوهی از پروژه‌های بر زمین مانده مواجه نخواهیم شد.

وی ادامه داد: در حقیقت در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و کابینه او از نزدیک با مشکلات و چالش‌های مردم و کشور مواجه می‌شوند و بسیاری از مسائلی که مورد مناقشه دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است با حضور رئیس‌جمهور و وزیر مربوطه به خوبی حل خواهد شد.

رئیس جمهور شنبه‌شب در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی خود درباره سفرهای استانی گفته بود: سفرهای استانی را حتما آغاز خواهیم کرد؛ ولی دو مساله وجود دارد. ما بودجه را به مجلس می بریم و مجلس آن را تصویب می کند. من اگر به استان بروم و وعده دهم ولی اگر پول نباشد نتیجه چه می شود؟ پول هست که وعده می دهم یا نیست؟ نتیجه همین پروژه هایی است که کلنگ خورده و نیمه تمام است. بالای ۱ میلیون میلیارد سرمایه در پروژه های نیمه تمام وجود دارد و هیمن مقدار لازم دارد تا تمام شود. شکی نیست که باید بین مردم برویم ولی وعده ای نمی دهم که نتوانم عمل کنم.

وی افزود: باید منابع  بودجه را بر اساس عدالت و عقب ماندگی تقسیم کنیم. باید ببینیم چقدر پول داریم و سپس سهم مناطق محروم را مشخص کنیم. ما بودجه را در اختیار استان قرار دهیم و مسئولان استانی تصمیم بگیرند چگونه هزینه شود. نمی خواهم وعده ای به مردم بدهم که محقق نمی شود. این همه پروژه مصوب شده ولی به نتیجه نرسیده است. از نظر علمی شدنی نیست که من هم این راه را بروم.  این کار منطق ندارد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137807 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]