دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
137544
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

پیشنهاد متفاوت وزیر دولت اصلاحات به پزشکیان: بگذارید کمیته پا برجا بماند و ماهانه گزارش عملکرد بدهد

احمد خرم گفت: پیشنهاد من به ستاد آقای پزشکیان این است که کمیته پا برجا بماند و اعضای کمیته بر تصمیمات وزیر، نظرات کارشناسی و مدیریتی بدهند. هر ماه هم گزارشی از عملکرد وزارت‌خانه تهیه کنند و به رییس‌جمهور، معاون اول و وزیر ذی‌ربطش بدهند. در عین حالی که چنین کاری منتقدانه است، موجب حمایت هم می‌شود.



احمد خرم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و وزیر راه دولت اصلاحات،با اشاره به ریشه انتقادات اخیر اصلاح‌طلبان از دولت چهاردهم، گفت: اینکه مبنای اتفاقی که افتاده چیست، یک بحث است و افرادی که به حرکت جذب شدند، حضور پیدا کردند و معرفی شدند، هم یک بحث دیگر است.

وی ادامه داد: چیزی که می‌خواهم بگویم این است که فرصت برای اصلاح امور، فرصتی طلایی و تکرار نشدنی است و باید خوب از آن بهره‌برداری کرد و نمی‌شود آن را به انتقاد گذراند. آقای پزشکیان هم‌دانشگاهی من بوده و من ۵۰ سال است با او رفاقت دارم، او انسان صادق، زحمت‌کش، باسواد و دلسوزی است و مثل خیلی از مسئولین دیگر اطلاعات اقتصادی‌اش کفایت حل مشکلات را نمی‌کند و باید چند تیم اقتصادی در شاخه‌های مختلف اقتصاد ایشان را یاری کند. این زمینه که باید از متخصصان، کارشناسان و مدیران مجرب استفاده کند در برنامه ایشان مشاهده می شود و از آنان استفاده خواهد کرد.

احمد خرم گفت: من به جای انتقاد کردن ترجیح می‌دهم که پیشنهاد و راهکار برای حل مشکلات بدهم. من پیشنهادی را با شما مطرح می‌کنم که شاید بتواند موثر باشد، همان‌طور که می‌دانید کمیته‌هایی برای انتخاب وزرا تشکیل شد. کمیته‌های راهبردی قبلاً هم بودند، اما وزیر که انتخاب و به وزارت‌خانه معرفی می‌شد، کمیته تعطیل می‌شد، پیشنهاد من به ستاد آقای پزشکیان این است که کمیته پا برجا بماند واعضای کمیته بر تصمیمات وزیر، نظرات کارشناسی و مدیریتی بدهند. هر ماه هم گزارشی از عملکرد وزارت‌خانه تهیه کنند و به رییس‌جمهور، معاون اول و وزیر ذی‌ربطش بدهند. در عین حالی که چنین کاری منتقدانه است، موجب حمایت هم می‌شود.

/خبرآنلاین

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137544 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]