دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
137618
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

مطالبه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از وزارت نیرو

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در خصوص تخصیص آب کشاورزی تاکید کرد: برای تحقق و تضمین امنیت معیشتی پایدار کشاورزان و طراحی و عملیاتی کردن الگوی کشت، تخصیص آب کشاورزی بر اساس آب برنامه‌ریزی شده ضرورت دارد.



به گزارش ایسنا، محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«برای تحقق و تضمین امنیت معیشتی پایدار کشاورزان و طراحی و عملیاتی کردن الگوی کشت، تخصیص آب کشاورزی بر اساس آب برنامه‌ریزی شده ضرورت دارد. متاسفانه تاکنون وزارت نیرو به تکالیف خود در این زمینه عمل نکرده و خسارت‌های زیادی در سطح محلی و ملی ایجاد شده است. اجرای قانون مطالبه عمومی و کمیسیون کشاورزی ناظر اجرای آن خواهد بود.»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137618 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]