سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
137753
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

سامان‌دهی نیروی انسانی خوزستان از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش باشد

ایسنا/خوزستان نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبود معلم در خوزستان، ساماندهی نیروی انسانی باید جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.



سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از مشکلات استان خوزستان کمبود شدید نیروی انسانی است بنابراین انتظار می‌رود که وزیر جدید آموزش و پرورش به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی، حق التدریس و طرح امین از دیگر مطالبات جدی از وزیر جدید آموزش و پروش است که باید در دستور کار وزارت آموزش و پرورش باشد و به این موضوع رسیدگی جدی کند.

سادات ابراهیمی با اشاره به لزوم توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی در شهرستان‌های شوشتر و گتوند‎ گفت: یکی از چالش‌های جدی استان خوزستان و به ویژه دو شهرستان شوشتر و گتوند، کمبود فضای آموزشی مناسب است که امیدواریم با کمک مسئولان و نیکوکاران شاهد افزایش سرانه فضای آموزشی در این دو شهرستان باشیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137753 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]