دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
137612
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

قدردانی نمایندگان مجلس از مدال‌آوران پارالمپیک پاریس

تعدادی از نمایندگان مجلس کسب مدال ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را تبریک گفتند.



به گزارش ایسنا، تا پایان روز چهارم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تعداد مدال ایران به عدد ۸ رسید و کاروان ایران با این ۸ مدال در جایگاه ۲۱ جدول مدال قرار گرفت.

تاکنون ساره جوانمردی در پاراتیراندازی مدال طلا، فاطمه همتی در پاراتیروکمان، علیرضا بخت و زهرا رحیمی در پاراتکواندو و ظفر ذاکر در پارادوومیدانی مدال نقره و حامد حق‌شناس در پاراتکواندو، پرستو حبیبی در پرتاب کلاب دوومیدانی و علیرضا مختاری در پارادوومیدانی مدال برنز را کسب کرده‌اند.

به دنبال افتخارآفرینی ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک پاریس، برخی از نمایندگان مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس:

«به قهرمان پر افتخار خانم ساره جوانمردی بابت کسب مدال طلا و به سه قهرمان جوان و عزیز دهه‌هشتادی خانم‌ها زهرا رحیمی، پرستو حبیبی و فاطمه همتی بابت کسب مدال نقره در مسابقات پارالمپیک صمیمانه تبریک می‌گویم، به شما افتخار می‌کنیم. پرچم ایران با افتخارآفرینی شیرزنان ایران بالاست.»

فاطمه محمدبیگی رییس فراکسیون زنان مجلس:

«افتخار بانوان ورزشکار ایرانی درمسابقات پارالمپیک پاریس نشان ازعزم و همت بالای آنهاست. آفرین به شیردختران ایران: ملکه طلای مسابقات خواهر عزیزم ساره جوانمردی و دختران عزیزم پرستو حبیبی، زهرا رحیمی و فاطمه همتی باکسب مدال نقره؛ منتظر درخشش سایر ورزشکاران به‌ویژه بانوان پرافتخار ایران هستیم.

بانوان ما امروز با تمام دشواری‌ها چه در عرصه ورزشی و چه علمی پرچمدار افتخارآفرینی و رکوردشکنی هستند

‏امروز هزاران ⁧ساره جوانمردی⁩ در جای جای ایران وجود دارد که اگر دیده شوند قله‌های پیشرفت و افتخار را به سرعت فتح خواهند کرد.»

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی:

«تعظیم در برابر قرآن کریم عظمت زن ایرانی مسلمان را به نمایش گذاشت. قهرمان طلای پارالمپیک این گونه پرچمدار فرهنگ توسل به کلام خدا می‌شود.

‏آفرین بر ساره جوانمردی پرافتخارترین بانوی ورزش توان‌یاب جهان که امروز با کسب مدال طلا قهرمانی و پهلوانی را در کنار هم به نمایش گذاشت.»

سمیه رفیعی نایب رییس فراکسیون زنان مجلس:

«اولین مدال فرزندان ایران توسط جوان‌ترین عضو کاروان پارالمپیک کشور ⁧زهرا رحیمی⁩ در رشته تکواندو کسب شد. این افتخار آفرینی را به ملت سربلند ایران بویژه دختران عزیز تبریک می گویم.»

الهام آزاد عضو فراکسیون زنان مجلس:

«بانو ساره جوانمردی علاوه بر اینکه با کسب نشان طلای پارالمیپک به اسطوره ورزش ایران تبدیل شد یک الگوی کامل از بانوی مسلمان ایرانی است.

‏یک مادر و یک همسر که می‌تواند به بالاترین درجات اجتماعی نیز برسد. برای ایشان و تمام زنان ایرانی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم .»

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان:

«کسب مدال برنز ⁧پارالمپیک⁩ توسط تکواندوکار دلاور دشتستانی ⁧علیرضا بخت⁩ را به مردم ایران و استان بوشهر و نیز به خانواده سختکوش این ورزشکار بااخلاق و جامعه ورزشی استان بوشهر تبریک عرض می‌کنم.»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137612 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]