یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
137123
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

۶ هکتار از اراضی ملی در شهرستان قلعه گنج رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت المال در شهرستان قلعه گنج خبر داد.



به گزارش ایلنا، کیومرث قاسمی اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر صیانت از بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ شش هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان قلعه گنج رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

قاسمی تاکید کرد: دادستانی در راستای حفظ حقوق مردم و بیت المال با پدیده زمین خواری در شهرستان قلعه گنج با قاطعیت برخورد کرده و در این خصوص تمامی دستگاه‌های متولی باید با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137123 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]