یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
137075
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

آخرین وضعیت لایحه برگزاری تجمعات در مجلس/ لایحه باید مجددا به کمیسیون شوراها بیاید

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درخصوص آخربن وضعیت لایحه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.



محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  درباره پیگیری لایحه برگزاری تجمعات در مجلس دوازدهم گفت: این لایحه در مجلس گذشته در ۲ نوبت باقی ماند و در این مجلس باید مجددا به کمیسیون بیاید و آن را بررسی کنیم و به صحن بفرستیم.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس درباره این‌‌که برای برگزاری تجمعات یک لایحه از سوی دولت داده شده بود و طرحی هم در مجلس تدوین شده بود مبنا کدام است، بیان کرد: مبنا لایحه دولت بود که اصلاحات آن انجام شده و به صحن خواهد آمد.

وی درباره اختلافات بین لایحه دولت و طرح مجلس اظهار داشت: لایحه دولت درباره مجوزها بود اینکه آیا برای برگزاری تجمعات احتیاج به مجوز هست یا همین که اعلام شود کفایت می‌کند، البته جمع‌بندی کار صورت نگرفته است و  باید در کمیسیون‌ بررسی شود.

جوکار در پاسخ به این که طبق قانون اساسی برگزاری تجمعات نیاز به مجوز دارد، اظهار داشت: اصل ۲۷ قانون اساسی اشاره‌ای به این موضوع نکرده است و این یک قانون عادی است.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137075 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]