دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
135931
۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۱

پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت مادر شهیدان حاجیشاه

رئیس‌جمهوری در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر شهناز، محمدحسین و ناصر حاجیشاه را به خانواده مکرم ایشان و مردم شریف استان خوزستان تسلیت گفت.



به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر حاجیشاه تصریح کرد: این اسوه صبر و مقاومت در دامان پاک خود فرزندانی پرورش داد که در آغاز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور، جانانه در مقابل متجاوزان رژیم بعثی مقاومت و در این راه جان عزیز خود را تقدیم کردند و یاد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشتند.

متن پیام رئیس جمهوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آسمانی شدن حاجیه خانم طاهره نیکویان، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهناز، محمدحسین و ناصر حاجیشاه را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و به‌ویژه خانواده گرامی این مرحومه تسلیت می‌گویم.

این اسوه صبر و مقاومت در دامان پاک خود فرزندانی پرورش داد که در آغاز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور، جانانه در مقابل متجاوزان رژیم بعثی مقاومت و در این راه جان عزیز خود را تقدیم کردند و یاد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشتند.

اینجانب از درگاه ایزد منان برای این مادر مومنه علو درجات و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان و بستگان ایشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 135931 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
العالم 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]