دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
135615
۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

مراسم بزرگداشت شهدای دولت برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در هفته دولت از سوی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.



به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم بزرگداشت شهدای دولت، گفت: شهریور ماه ویژه ای است؛ از روز اول این ماه بوی شهادت در کشور استشمام می‌شود.

وی شهدای شهریور را رجایی، باهنر، لاجوردی، اندرزگو، دستجردی، عراقی و پسرش و آیت الله قدوسی و مدنی عنوان کرد.

محمودی ادامه داد: در این مراسم میزبان فرزندان و اقوام این شهدای عزیز هستیم. امیدوارم به برکت این شهدا، برکت در این سرزمین ساری و جاری باشد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیدوارم خداوند متعال ما را مشمول شفاعت شهدای هشتم شهریور و شهدای خدمت قرار دهد. به دولت چهاردهم نیز به دلیل قرار گرفتن در مذهب خدمت تبریک می‌گویم.

فرزند شهید باهنر: تامین «امنیت» از اولویت های کاری پدرم بود

باهنر، یکی از فرزندان محمدجواد باهنر نخست وزیر شهید هم گفت: نسل جوان اطلاع چندانی از شهدای بزرگوار ندارند. خاطرات این بزرگواران را باید از خانواده‌هایشان بشنوند.

وی سپس به تشریح ویژگی‌های شهید رجایی و باهنر پرداخت و گفت: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های هر دو بزرگوار بود. شهید رجایی خود را از قشر پایین جامعه می‌دانست و همواره این مسئله را یادآوری می‌کرد و تاکید می‌کرد که صاحب این میراث است که برایش ارزشمند است. شهید باهنر وقتی برنامه‌هایش را در مجلس ارائه کرد «امنیت» را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌هایش اعلام کرد. ایشان در توضیح دلایل انتخاب این اولویت، جدایی مسئولان از مردم را مطرح کرد. چیزی که موجب پدید آمدن هشتم شهریور شد نیز مسئله امنیت بود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 135615 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]