دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
134694
۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

اعلام آمادگی وزیر خارجه قرقیزستان برای تقویت همکاری‌ها با ایران در پیام به عراقچی

وزیر خارجه قرقیزستان در پیامی خطاب به عراقچی، انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.



به گزارش ایسنا، جئینبک کولوبایف، در این پیام تصریح کرد: بر این باورم که مناسبات حسن تفاهم و احترام متقابل میان جمهوری قرقیزستان و جمهوری اسلامی ایران با همکاری‌های مثمر ثمر میان ۲ کشور بیش از پیش تقویت و تحکیم شود. به منظور پیشرفت قوی همکاری‌های ۲ جانبه میان کشورهایمان و توسعه روابط قرقیزستان و ایران اعلام آمادگی خود را برای ادامه اجرای همه مسائل دستور کار و همکاری مشترک با جنابعالی ابراز می‌نمایم.

وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: فرصت نیک را مغتنم شمرده، برای جناب آقای سید عباس عراقچی، وزیر محترم تندرستی، سلامتی و موفقیت در امور مهم دولتی و برای مردم دوست و برادر ایران صلح، رفاه و پیشرفت آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134694 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]