یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
134396
۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۵۵

سید حسن خمینی: بشریت در تاریخ فهمیده که اگر به عهدت عمل نکنی، با سر زمین میخوری!

سید حسن خمینی در تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با حضرت امام خمینی (س) گفت: بشریت در تاریخ فهمیده که اگر به عهدت عمل نکنی با سر زمین میخوری. عهد که بستی نباید بر سر آن مصلحت‌سنجی کنی، نباید توجیه کنی، توجیه کردن سرآغاز سقوط است.



 حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با حضرت امام خمینی (س) با اشاره به بیانات امام علی علیه السلام در نهج البلاغه گفت: حضرت می‌فرماید مراقب باش! یک جوری حرف نزنی که بعد نگویی من این طور نگفتم، شرط گذاشته بودم. آن طوری عهد ببند که مردم بفهمند.
به گزارش ایلنا، وی افزود: بشریت در تاریخ فهمیده که اگر به عهدت عمل نکنی با سر زمین میخوری. عهد که بستی نباید بر سر آن مصلحت‌سنجی کنی، نباید توجیه کنی، توجیه کردن سرآغاز سقوط است.
سید حسن خمینی یادآور شد: آن چیزی که مردم در این سه چهار ماه در سیمای رئیس جمهور محترم دیدند، صداقت و پایمردی بر عهد است.
وی گفت: باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134396 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
عصرایران 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]