سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
134142
۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

مالکی: حل مشکلات معیشتی اولویت دولت چهاردهم باشد

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر مهم‌ترین نگرانی و دغدغه نمایندگان مجلس و سایر مدیران و دلسوزان کشور حل مشکلات معیشتی و بزرگ شدن سفره مردم است.



فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اولویت های دولت چهاردهم در موضوع اقتصاد و معیشت مردم عنوان کرد: آقای پزشکیان با شعارها و نقطه نظراتی وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد و در برنامه های وزرای ایشان این برنامه ها را به خوبی می‌توان مشاهده کرد و امیدواریم تعهدات ایشان و کابینه دولت چهاردهم عملی و اجرایی شود. 

وی ادامه داد: درحال حاضر مهم ترین نگرانی و دغدغه نمایندگان مجلس و سایر مدیران و دلسوزان کشور حل مشکلات معیشتی و بزرگ شدن سفره مردم است. از سوی دیگر همان طور که رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ اشاره فرمودند، اولویت دولت چهاردهم باید حل اقتصاد و معیشت مردم باشد. در سال های اخیر به دلیل موضوعاتی همچون تحریم ها معیشت مردم دچار بحران جدی شده است و قطعا حل مشکلات معیشتی مردم کمک شایانی به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: انصافا تاکنون رئیس جمهور نهم همواره بر موضوعات اقتصادی و حل مشکلات معیشت مردم تاکیدات خوبی داشته اند و امیدواریم این توجه ایشان ادامه دار باشد. 

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134142 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 23 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]