سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
134019
۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۱۵

زیرساخت‌ها در مرزهای اربعین ارتقا یافته است

وزیر کشور گفت: زیرساخت‌ها در مرزهای هشت گانه اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش و ارتقا یافته است.



به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، اسکندر مومنی روز جمعه ۲ شهریور ماه در بازدید از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌ها نسبت به سال‌های قبل در مرزهای هشت گانه کشور بهتر شده و تفاوت ها نیز بسیار محسوس است.

وی با بیان اینکه “در اربعین همه دستگاه‌ها پای کار و در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند”، گفت، با وجود گرمای بیش از حد هوا استقبال بسیار خوبی از سوی زائران اربعین حسینی از بزرگترین کنگره جهان اسلام شده است.

وزیر کشور افزود: شور و شوق حسینی بین زائران و خدمت گذاران موج می‌زند و گرمای هوا هم مانع این حرکت عظیم نیست.

مومنی در تشریح وضعیت زیرساخت ها در گذرگاه های مرزی گفت: شرایط پارکینگ‌ها، مواکب، زیرساخت‌ها و خدمات رسانی در مرز شلمچه و دیگر مرزها مطلوب است و این مهم باعث تسهیل‌ در تردد زوار شده است.

وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته خروج زائران از مرزها به راحتی در حال انجام است و توقف زائران در گیت‌ها و انجام امور مرزی ، در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

مومنی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای برای زائران گفت: با تمهیداتی که پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و نیروهای امنیتی اندیشیده‌اند ترافیک در مرزهای هشت گانه کشور نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است.

وی افزود: با تلاش و زحماتی که نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم است.

وزیر کشور اظهار کرد: همکاری زائران اربعین حسینی در ایجاد امنیت و کاهش ترافیک باعث شده است امسال عبور و مرور بسیار روان و بدون مشکل باشد.

اسکندر مومنی امروز به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه از طریق فرودگاه آبادان و با استقبال استاندار خوزستان وارد این استان شد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134019 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]